Semua Awak Punye Pasal

# Cabaran Hari ke 21
Alhamdulillah hari ni hari last cabaran 21 hari berturut menulis blog..💪💪 Harap selepas ni dapat diteruskan. Hehehe.. Tajuk atas tu kenapa pulak macam nak cari gaduh je.. 😆😆😆 Rileks, Kak L tak de nak gaduh dengan korang.
Gambar Google
Nak cerita, selepas kita menjual produk biasa nya kita perlukan feedback untuk tahu kualiti barang yang kita jual. Betul tak? So selepas beberapa hari menjual mana2 bantal yang customer nak tu Kak L akan wassap diaorang tanya feedback. Suka ke tak suka? Best ke tak best? 😄😄 Maka ni la dia ayat yang Kak L akan dapat "SEMUA AWAK PUNYE PASAL LA NI"... Terkejut akak tau mula2 tu. Dalam hati " Habislah aku. Orang tak suka dengan bantal tu. Dah tu salahkan aku pula.."😂😂 Bukan sekali dua dapat ayat macam tu, biasa dah Kak L dapat daripada customer2 yang membeli bantal DAG. Rupanya diaorang ni marah dan geram kenapa la bantal DAG ni gebu dan empuk sangat. "SEMUA AWAK PUNYE PASAL LA NI. SAYA SELALU LAMBAT MASUK OFIS"... Oleh kerana kegebuan bantal itulah diaorang kerap sambung tidur semula, sayang nak tinggalkan bantal kat rumah. Maka lambatlah sampai ke ofis. Kahkahkah.. Lain kali korang bawa je masuk ofis. Asal korang buat kerja, tak de nya boss nak marah.😜😜

Gambar Google
Siapa yang belum cuba Kak L nasihatkan korang kena beli dan bagi testimoni sendiri. Jangan dengar cerita orang samada yang positif atau pun negatif.😄 Kepala memang sama bulat tapi bantal yang sama belum tentu bagi keselesaan yang sama. Bantal DAG Hotel Collection ada banyak jenis, korang pilih je ikut citarasa yang berkenan di hati.


Comments

Popular posts from this blog

Pelbagai jenis isian bantal

Kitaran Tidur

Beza H-Classic & H Class-Pro