Beza H-Classic & H Class-Pro

Bantal dari produk hotel collection oleh DAG banyak jenis untuk anda pilih. Hari ini saya nak kongsikan tentang perbezaan antara bantal H Classic dan juga H Class Pro. 

Bantal H-Class adalah koleksi bantal 4 Bintang. Kualiti polyester bantal ini sangat hygiene - tidak berdebu dan anti alergik. Sangat bagus untuk mereka yang ada penyakit asma. Isian bantal ini lembut dan gebu kerana ia dihasilkan dari bahan yang empuk. Sesuai dengan tekstur kepala dan bahu. Selesa dan tidak panas Mudah untruk dicuci & dijaga. Tidak memerangkap lembapan seperti habuk dan peluh yang akan menyebabkan bantal menjadi lembab, busuk, gatal dan tekstur dalaman menjadi lembik. Kelebihan bantal ini boleh dibasuh menggunakan washer machine. Dicadangkan washer machine front door. Bantal H Classic permintaan tinggi, telah terjual 800,000 biji.

H Classic

Seterusnya bantal H Class Pro. Bantal ini terdiri dari material fiber yang lebih halus dan diperbuat menggunakan teknologi baru iaitu carding(carik), di mana teknik ini menjadikan bantal H-Class Pro lebih lembut dan lebih tahan lasak. Penjagaan yang lebih mudah kerana ianya juga boleh dibasuh. Bagi peminat bantal yang tinggi dan lembut, HClass Pro adalah pilihan yang sesuai. 


Perbezaan kedua-dua bantal ni boleh dilihat dalam video di bawah.

                 



Comments

Popular posts from this blog

Pelbagai jenis isian bantal

Kitaran Tidur