Bersama DAG 2018

Bermula join DAG dari tahun 2017 secara rasmi nya sebagai Reseller memang banyak juga la kenangan pahit dan manis. Alhamdulillah di atas segala turun naik buat bisnes bantal ni walaupun santai2. Kak L memang belum mampu nak beri full commitment lagi. Kak L buat setakat yang termampu untuk kerja hakiki di sekolah yang sedia ada tu dan juga tanggungjawab terhadap keluarga.

Nak cerita nya, pada tahun 2018 DAG telah melaksanakan kempen tukar bantal lama dengan bantal baru H CLASSIC sepanjang bulan Ramadhan. Terima kasih kepada pihak DAG, Boss Tuan Das atas inisiatif ini untuk membantu Reseller meningkatkan sales sebelum Hari Raya.😉  Kak L ambil peluang tersebut untuk mencari lebih ramai customer. Pada mula nya tak yakin nak join kempen ni tapi perasaan nak mencuba tu sangat kuat so Kak L pun join la jugak.

Dipendekkan cerita, setelah share kan kepada semua kawan2 dan family tentang kempen ni melalui whatsapp dan FB, sambutan amat menggalakkan. Suami pun tolong berkempen kepada jiran tetangga kami. Hehehe... Alhamdulillah, thumma alhamdulillah.. berakhirnya kempen tersebut, rumah Kak L telah dipenuhi dengan bantal2 busuk yang ditukar.. 😅😅

Customer kempen tukar bantal

Bantal lama yang dikutip
Bagi Kak L ini adalah pencapaian terbesar sepanjang bersama DAG. Walaupun tidak lah sehebat Reseller lain tapi Kak L seronok sebab itu tahap kemampuan yang ada buat masa ni. Sebanyak 200++ biji bantal lama berjaya di collect sepanjang kempen tersebut. Gigih kutip tukar bantal tengah2 berpuasa.. Huhuhu.. Dan, sebab kempen ni juga Kak L berjaya naik dari rank Reseller kepada Premium Reseller. Terima kasih Allah, terima kasih Mr.Hubby yang banyak membantu.

Mr. Hubby Kak L
Selain dah jadi Premium Reseller, Tuan Das Abdul dan isteri sponsor kami sekeluarga  bersama reseller lain yang terpilih untuk majlis iftar di Bora Ombak, Putrajaya. 😘 Apabila kita berniaga ni banyak rezeki yang

Comments

Popular posts from this blog

Pelbagai jenis isian bantal

Kitaran Tidur

Beza H-Classic & H Class-Pro