Aku Si Penjual Bantal

Dah lewat macam ni la biasa nya saya baru ada waktu free nak menulis. Hari ni pula sakit kepala sebab tersalah minum nescafe over susu kot. Kadang minum ok je, tapi kadang2 memang akan sakit kepala. Tengah fikir nak tulis apa sekarang ni teringat semula kenapa saya boleh terjebak dengan aktiviti membantal. Sesi sharing lagi hari ni. Harap tak bosan la baca ye.πŸ˜„ Dulu orang tanya "Ko menjual apa?". Segan je nak jawab kan. Maklumlah jual bantal dulu2 orang tengok macam tak ada CLASS pun agak nye. Macam pelik pun ye jugak. Bantal orang boleh beli kat pasaraya kot. Dah kenapa saya sibuk nak jual. Bantal satu warna je, orang tak kan teruja nak beli macam jual kain pasang.  Kalau sekarang orang tanya soalan yang sama, saya akan jawab dengan bangga nya "SAYA JUAL BANTAL HOTEL DAG"..πŸ’–πŸ’– Konfiden je kan. Kalau la bantal tu boleh lipat masuk poket, nak aje bawa ke mana2. Hahaha.. 

Masa nak buat keputusan untuk jual bantal ni memang rasa tidur tak lena tidur 7 hari 7 malam kot.. Hahaha... 😝 Tapi akhir nya saya buat keputusan juga untuk menjual bantal dengan niat ingin mencuba. Kalau kita tak cuba, mana kita nak tahu kan. Mula2 beli untuk guna sendiri. Then rasa dah puas hati, baru yakin nak share pada orang lain. Percaya lah, bantal ni barang keperluan. Orang akan cari jugak suatu masa nanti. 
Bantal gebu DAG

Saya sayang dengan bisnes bantal ni sampai sekarang. Lagi pulak orang tengok saya je nampak bantal.😎Sinonim gitu. Bantal hotel yang saya jual ni baru dari, kilang, bukan second hand tau. Bantal gebu, empuk, dah peluk tak nak lepas weh..


Comments

Popular posts from this blog

Pelbagai jenis isian bantal

Kitaran Tidur

Beza H-Classic & H Class-Pro